حضور پررنگ در نمایشگاه های داخلی و خارجی و غرفه سازی نمایشگاهی مقوله بسیار مهمی برای شرکت ها می باشد تا با تبدیل غرفه های خود به مکان خاص بهترین تاثیر گذاری را برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد نماید و ضمن نمایش قدرت لا تاثیر بر ضمیر ناخداگاه مخاطبان بتواند سهم بیشتری از بازار را کسب نماید و این امر باعث می شود تا شما در میان صد ها و یا هزاران نفر از غرفه داران و بازدید کنندگان به یاد ماندنی تر شوید و نتایح هیجان انگیزتری را بدست آورید
نکاتی در مورد ساخت غرفه های نمایشگاهی که امیدوار هستیم مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گیرد :
۱ـ ساخت و طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به ابعاد غرفه
۲-طراحی و ساخت غرفه نسبت به قرار گرفتن غرفه در محل عبور و مرور بازدیدکنندگان
۳-ساخت و طراحی با توجه به پلان غرفه های نمایشگاهی
۴-طراحی و ساخت غرفه با توجه به نوع خدمات یا کالاهای قابل نمایش
۵-ساخت و طراحی با توجه به جامع شناسی و روانشناسی بازدیدکنندگان
۶-ساخت و طراحی نسبت به دیگر شرکت ها یا رغبا
امروزه در غرفه سازی صنعتی ,نباید از دو اصلی که همواره از اصول اصلی طراحی و برگزاری سازه های نمایشگاهی است غافل شد.
آن دو اصل علم و هنر یک غرفه ساز است و امروزه در دنیا غرفه سازی به عنوان یک حرفه کاملا تخصصی و یک صنعت کاملا علمی و یک هنر شناخته شده است و همین امر باعث افزایش سود آوری در تجارت و کسب و کار می باشد .
همگان می دانند که تبلیغات خوب بزرگترین ورودی برای تجارت است .
یکی از راههای موثر برای یک تجارت موفق و سود آور داشتن غرفه ای جذاب و شکیل است برای بازاریابی کالاها و خدمات و مخصوصا رونق دادن به صادرات نیاز به تبلیغات در نمایشگاه ها می باشد.
دکوراسیون, رنگ امیزی میتواند بازدید کنندگان و مشتریان را ناخوداگاه به خود جذب کند.
قطعا غرفه هایی که دکوراسیون خاص دارند در جذب مشتری وبازدید کنند گان موفق تر بوده اند .
البته نوع برخورد و رفتار پرسنل و غرفه دار نیز در جذب مراجعه کنندگان نقش مضاعفی دارند
لیست اقلام در تجهیزات نمایشگاهی شامل:
پیشخوان، میز، کانتر، صندلی های فلزی و پلاستیکی ، انواع قفسه و کمد ، یخچال ، آب سرد کن و آب گرم کن ، …DVD ، پروژکشن ، کفپوش ، جاکاتالوگی ، موکت ، نمایشگر LED ، مبل یک نفره و دو نفره ، صندلی کانتر.
- ۹۴/۰۲/۲۳