عوامل موثر و مهم در غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی.
انتخاب محل مناسب متناسب با محصول و فعالیت شرکت در جهت حضور نمایشگاه
انتخاب ابعاد و متراژ غرفه بر اساس امکانات، دکوراسیون غرفه سازی نمایشگاهی و بازدید کنندگان
طراحی معماری غرفه ها با استفاده از نرم افزار های مهندسی سازه و آزمایش ایستایی غرفه ها
غرفه آرایی با روش مناسب چیدمان محصولات و یا خدمات به ترتیب اهمیت
درنظر گرفتن و طراحی محلی مناسب جهت مذاکره به دور از هیاهوی نمایشگاه
ایجاد سیستم منظم در ارائه خدمات در غرفه
ایجاد شرایط جذاب برای بازدید کنندگان از غرفه نمایشگاهی
استفاده از لوگو ، نمادها با توجه به نوع فعالیت شرکت در غرفه سازی
نورپردازی صحیح و هدفمند جهت ارائه خدمات یا محصولات
همسانسازی و ایجاد هارمونی بین دکوراسیون و لباس فرم هماهنگ برای مسئولین غرفه نمایشگاهی
بهره گیری از نظرات مدیران شرکت ها و ارائه ی مشاوره به شکل صادقانه در طراحی غرفه
ایجاد سیستم استاندارد تشریفات و پذیرایی در تجهیزات نمایشگاهی
طراحی و تهیه پکیج های تبلیغاتی جهت ارائه در نمایشگاه
صمیمانه علاقمندیم که شما بدانید که :
عمر غرفه کوتاه است ولی اثر آن تا مدتها باقی خواهد ماند ، لذا تلاشی صادقانه برای ارائه خدمات خواهیم داشت به گونه ای که بهترین و ماندگارترین تصویر را در ذهن بیننده و بازدید کننده غرفه به جا گذاریم
- ۹۴/۰۲/۲۲