خدمات

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

این ویزا مناسب افرادی است که بالای 55 سال سن دارند و به علت شرایط سنی، قادر به اقدام برای مهاجرت به استرالیا از طرق دیگر

 مانند ویزاهای مهارت، سرمایه گذاری و … نمیباشند.نکته قابل توجه درباره این ویزا این است که ویزای 405 ویزایی 4 ساله است و دارندگان این ویزا و مهاجرت به استرالیا قادر به تبدیل آن به نوع دائم نخواهند بود.

 

در واقع تنها راه استفاده از این ویزای استرالیا برای اقامت در استرالیا تمدید 4 ساله آن در هر نوبت و پرداخت هزینه ویزا که حدود 13 هزار دلار استرالیاست میباشد.

 

برای اقدام برای این ویزا، متقاضی (به همراه همسر) باید نشان دهد که دارای حداقل سرمایه 500 هزار دلار استرالیا است و درآمد سالیانه وی معادل حداقل 50 هزار دلار استرالیاست.

 

علاوه بر این، برای تداوم این ویزا، متقاضی موظف به سرمایه گذاری به ارزش 500 هزار دلار استرالیا در این کشور میباشد.

 

لازم به ذکر است که اعداد و ارقام ذکر شده، حداقل شرایط برای اقامت در مناطق غیر شهری هستند و در صورت تمایل به اقامت در نواحی شهری، این ارقام متفاوت خواهند بود.

 

در واقع این نوع ویزای استرالیا  یک ویزای استرالیا سرمایه گذاری بازنشستگان می باشد.در واقع تنها راه استفاده از این ویزا برای اقامت در استرالیا تمدید 4 ساله آن در هر نوبت و پرداخت هزینه ویزا که حدود 13 هزار دلار استرالیاست میباشد.

 برای اقدام برای این ویزا و مهاجرت به استرالیا ، متقاضی (به همراه همسر) باید نشان دهد که دارای حداقل سرمایه 500 هزار دلار استرالیا است و درآمد سالیانه وی معادل حداقل 50 هزار دلار استرالیاست.علاوه بر این، برای تداوم این ویزا، متقاضی موظف به سرمایه گذاری به ارزش 500 هزار دلار استرالیا در این کشور میباشد.

 


  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی